Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

sobota, 16 maja 2015

Od Silver Rose

W stadzie do którego niedawno przyjął mnie Amigo było bardzo wesoło, mimo tego, że jest nas na razie tylko cztery. Alfa, dwie bety i ja - zwykła członkini. Nie czuję się urażona, nic nie zrobiłam dla sfory. Gdy alfa pokazał mi moją jaskinię, to aż zaniemówiłam z wrażenia. Serio? To dla mnie? Teraz siedzę w niej i jeszcze mam ochotę trochę się przespać. Nagle zauważyłam kogoś, kto szedł w moją stronę i bardzo - jak dla mnie - zmartwioną miną. Przyglądałam się, ale chyba jeszcze nie znałam tej suczki. Wstałam i podeszłam bliżej. Był to również owczarek niemiecki. Zaczepiłam ją, bo może mogłam jej pomóc, może coś jej się stało, a ja w końcu jestem medyczką.
- Cześć, coś się stało?
Zapytałam cichym głosem.
- Mi?
Obejrzała się dookoła.
- Tak, tobie. A tak przy okazji jestem Silver Rose.

<Braven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz