Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

środa, 27 maja 2015

Od Diany cd Amigo

-Co myślę o szczeniakach? Hm... - podniosłam kącik ust i spojrzałam na niego -... Może dwójkę... - zaśmiałam się.
-Chciała bys mieć? -dopytywał.
-Pewnie... kocham szczenięta... - podniosłam wesoło głową - ale... - po chwili obniżyłam. Samiec podszedł do mnie.
-O co chodzi? -spytał czule trącąc mnie lekko noskiem.
-Nie wiem czy nadawała bym sie do roli matki... - mówiłam trochę zasmuconym głosem. - Nikt mnie tego nie nauczył... - pokiwałam przecząco głową.
-Jak?... A twoja matka? - od razu spytał.
-Nie znałam prawdziwych rodziców... zaadoptowano mnie, ale po pół roku oddano a ja uciekłam... - mówiłam patrząc na niego, myślałam głównie o tym czy poradziła bym sobie z takim obowiązkiem.
Amigo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz