Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

sobota, 16 maja 2015

Od Braven "Telefon?"

Wybrałam się na spacer po plaży. Właśnie wracałam, gdy zauważyłam leżącą na piasku dziwną rzecz. Była w kształcie prostokąta, miała guziki z literami i jakiś kawałek szkła nad nimi. Nigdy dotąd nie widziałam czegoś takiego... Obwąchałam to, pachniało człowiekiem. Odskoczyłam, ale po chwili znowu podeszłam do tego.
-*Zaniosę to Amigowi, może On mi wyjaśni co to....*- pomyślałam.
Chwyciłam to w zęby i pobiegłam w stronę watahy.
Dobiegłam do jaskini Alf, bo tylko Tam mogłam znaleźć o Tej porze."Najgorzej jak będzie z jakąś suczką...."-Pomyślałam
 W końcu był szamanem. Zapukałam do drzwi, otworzył mi właśnie on.
- Witaj Braven- zdumiał się.
- Witaj- bąknęłam.
- Co cię do mnie sprowadza?
- Bo ten... Ten przedmiot który mam w pysku...- wskazałam na rzecz- Wiesz może co to jest?
Amigo popatrzył na obiekt, który trzymałam i zamyśliła się.
- Hmmmm...- powiedział w końcu- Nie, nie wiem. Ale może znajdziemy odpowiedź w moich książkach... Zapraszam.
Weszliśmy do jego jaskini. Zobaczyłam mnóstwo regałów i półek z różnymi księgami. Były podzielone i podpisane, do czego są.
- Pomyślmy...- powiedziała Ami.
Sięgnął po książkę, która podpisana była:
"Ludzkie przedmioty"
Otworzył ją i zaczął przewracać strony. Spojrzał na rzecz, którą odłożyłam na stolik i z powrotem zaczął szperać. Nagle powiedział:
- Jest, znalazłem.
Alfa odłożył otwartą książkę na stół. Zajrzałam do niej.
- Telefon?- zdziwiłam się.
- Na to wygląda- odpowiedział, znowu wziął księgę do łap i zaczął recytować:
- Telefon. Przedmiot, za pomocą którego kontaktują się ludzie. Charakterystyczny wygląd- ekran, guziki z literami i cyframi, prostokątny kształt. Istnieją różne typy telefonów, są zwykłe telefony i tzw. smartfony. Różnią się...
Nie dokończył, ponieważ wzięłam telefon do pyska, krzyknęłam na odchodne "Do zobaczenia i dzięki!" i wybiegłam z jamy.
Leciałam do swojej jaskini ,żeby trochę "pobawić się" Zdobyczą... Nagle wpadłam na jakąś suczkę..
   <Laluna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz