Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

środa, 27 maja 2015

Od Amigo C.D. Diany

Spostrzegłem zbliżającą się suczkę.. To była Diana... Rozpoznałbym ją na końcu świata... Szła dosyś wolno... Podbiegłem do Niej...
-Witaj... Mam piękne kwiaty dla uroczej Diany...-powiedziałem z gracją podając jej bukiet kwiatów...
-Witaj... I oh... Dziękuję...-Mówiła, wąchając kwiaty...
- Chodź Diano.. Chciałem ,żebyś tu przyszła, abym mógł Cię zaprowadzić do Mojej Jaskini Alf..
-Do jaskini alf? Ciekawie się zapowiada...-odpowiedziała pół śmiechem.
Zaprowadziłem ją do mego 'królestwa'...
-A Diano...-zacząłem z nerwami, które łaskotały mnie w łapy... Miałem łzę na oku (Ze szczęścia oczywiście)
-Tak Amigo? - powiedziała z poważną miną..
-Bo tego no... Chciałem cię oto zapytać już od dłuższego czasu...-Powiedziałem pocierając tylnymi łapami...
-Hę?- Suczka dociekała...
-Czy zostałabyś moją drugą połówką?- w tym momencie serce zaczęło mi szybciej i mocniej bić...
Dianę chwilę zaniemówiła... Ale po chwili uzyskałem odpowiedź:
<Diana?? Najciekawszy moment :P>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz