Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

środa, 27 maja 2015

Od Amigo C.D. Diany

To był mój najszczęśliwszy dzień w całym moim życiu.. Miałem 1 raz w życiu partnerkę...
- To wspaniale!. -powiedziałem do tulącej się do mnie Samicy...
- Musimy to uczcić!- powiedziała bardzo słodko...
- Co masz na myśli?- Podniosłem swoją prawą brew...
Ale samica nic nie powiedziała, tylko zaciągnęła mnie za ogon na górne piętro mojej jaskini...
***Rankiem***
Obudziłem się obok Diany... Liznąłem ją po poliku aby się obudziła..
-Wstawaj Diano! Nowy dzień wstaje.-Mówiłem pochylony nad nią...
-Co się dzieje!?.. A to Ty...- Diana się zlękła... Ale po chwili było już normalnie.
Ja poszedłem na polowanie... Upolowałem 2 sarny. Musiało nam starczyć na parę dni...
Gdy jedliśmy sarnę, zapytałem się:
-Diano... Co myślałabyś o szczeniakach??- mówiłem spokojnym tonem- Czy chciałbyś je mieć?
<Diana?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz