Uwaga!

Kursor stworzono na profilki.pl

poniedziałek, 15 czerwca 2015

ZAWIESZENIE...? Czy nie...?

Więc tak... Zastanawiam się nad Zawuieszeniem SPS.  Powód?
Powodów jest wiele... Np.


  • Nikt (no ok, Kiki napisała... Ale Alex w ogóle się nie odezwał od dołączenia, to nie wstawiłam ;-;) Nie pisze opowiadań! Kompletnie nikt!
  • Prosiłam, aby każdy wysłał mi Formularz do towarzysza... Ile osób mi wysłało? Piosenka do tego pasuje "Mniej niż zeroo. Mniej niż zerooo..."
  • NIKOGO NIGDY NIE MA NA XACIE... Nawet na ważnych spotkaniach!
  • Każdy miał napisać kom i opko.. Kto napisał? OKRĄGŁE ZERO!
Jeżeli *komuś* zależy, To niech napisze mi na hwr. * Cook!e - jakby ktoś nie pamięta -,-*  lub tutaj ,że mam nie zawieszać, i będzie CHOCIAŻ ta osoba Aktywna 
 Zawieszam. 
                                                           Amigo      

1 komentarz: